1403-02-12 00:16
305
0
89816
فرماندار کلاله خبر داد:

بسیج امکانات برای جستجوی کودک کلاله‌ای

فرماندار کلاله گفت: علاوه بر بیش از ۷۵ نیروی جمعیت هلال‌احمر و ۳۰۰ نیروهای مردمی و بسیجی، از تجهیزاتی همچون بالگرد و دوربین‌های حرارتی نیز برای یافتن کوک کلاله‌ای استفاده می‌شود.

فرهاد شیبک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما» در تشریح آخرین وضعیت عملیات جستجوی کودک ۴ساله کلاله‌ای، گفت: با پیگیری‌های استانی و سطح ملی که توسط فرمانداری و نماینده شرق گلستان انجام شده بود؛ بالگرد جمعیت هلال‌احمر نیز برای جستجوی هوایی به کلاله آمد.

 وی افزود: امروز در کنار ۳۰۰ نیروی مردمی و ۷۸ نیروی جمعیت هلال‌احمر که در قالب تیم‌های تجسس وجب‌به‌وجب مناطق مدنظر را جستجو کردند؛ از ظرفیت سگ‌های زنده‌یاب جمعیت هلال‌احمر و پلیس نیز استفاده شد.

 فرماندار کلاله ادامه داد: در کنار ظرفیت‌ها و امکانات یاد شده، از ظرفیت دو دستگاه پاراموتور و ۵ دستگاه هلی‌شات نیز جهت جستجویی هوایی استفاده شد.

 شیبک گفت: برای اطمینان بیشتر، کلیه نقاط از جمله مانده آب‌چاله‌ها و مسیرهای گل‌ولای نیز توسط پمپ و بیل مکانیکی تخلیه شد.

 وی با تأکید بر اینکه فردا صبح در جلسه ستاد بحران آخرین وضعیت بررسی خواهد شد، گفت: دوربین‌های حرارتی نیز یکی دیگر تجهیزاتی است که با همکاری سپاه و گردان امام حسین (ع) برای جستجو استفاده می‌شود.

 فرماندار کلاله در پایان به شهروندان و خانواده این کودک اطمینان خاطر داد که از تمامی ظرفیت‌ها و تجهیزات برای یافتن این کودک گمشده استفاده خواهیم کرد.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.